Alla inlägg under april 2007

Av Mr. MaDo - 29 april 2007 00:27

Kolla in den här länken gott folk. ( what if.....)

Yes Pierre we can do it!


Tänk om det bara var så enkelt som han sa i videoklippet, men det är så enkelt också..... Bara man verkligen vill och GÖR något åt saken så går det.

Problemet är att så få inte orkar eller vågar göra dessa förändringar i vårt sätt att leva eftersom så många tycker det är meningslöst att ens försöka. Många kanske inte ens ser eller bryr sig om att våra barn är STRESSADE i vårt samhälle. För det är det vi alla är just nu dvs. STRESSADE, somliga mer än andra och tvärt om och som ni kanske vet så är det aldrig hälsosamt att stressa men jag har ju själv hört vissa säga att det är BRA att stressa vid vissa sammanhang där man helt enkelt MÅSTE stressa.....

Gott folk, låt mig bara klargöra en sak och det är att jag är övertygad om att STRESS aldrig är bra för ens kropp och själ punkt slut.

Strunt samma om någon klagar på dig för att vara för SLAPP. Det skiter väl jag i att vissa klagar och tjatar. Jag vill INTE att stress blir en del av min vardag och det vill jag att det inte blir för någon överhuvudtaget.

Du MÅSTE förresten inget alls. Bara för att någon säger att du ska göra SI och SÅ behöver inte betyda att JUST DU MÅSTE göra NÅGOT överhuvudtaget. Du kanske blir hotad, JA till och med hotad till döds. DU måste fortfarande inte göra något..... OM DU INTE VILL.....

Du är din egen ledare, regering, gud, JA WHATEVER...... Vad som hällst YOU name it! DU är DU och ingen annan.....

FÖRSTÅTT!


KOM IHÅG GOTT FOLK ATT JAG INTE VILL TVINGA ER TILL NÅGOTT!


Sov GOTT nu GOTT FOLK och slösa inte bort era liv med STRESS. Glöm inte bort att andas djupt och bara släpp taget. FREE BIRD!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards