Alla inlägg under mars 2008

Av Mr. MaDo - 22 mars 2008 16:50

Jepp det är jag Maurycy. Jag kom hem för 2 veckor sen fredagen den 7:e och inte orkat skriva nått förns nu på min lilla blogg. Anledningen är att jag måste ha något att skriva om och jag tror jag har det nu, hoppas jag. Hehe!


Det är skönt att komma tillbaka till sin blogg med en fin kommentar från en likasinnad ung person. Då känns det verkligen som att ens blogg inte är så meningslös trots allt. Hehe!


Jag började kolla på en serie strax efter jag kom hem från Norge som jag hade laddat ner från en torrent sida. Serien heter "Hashem films" och den tar upp en massa om Illuminati, maskhål, utomjordingar, demoner, Satan/Lucifer osv. Det går rykten om att han som ligger bakom serien är en muslimsk extremist men jag tycker ändå att informationen man får av serien är väldigt intressant och mycket trovärdig. Det är inte så att serien någonsin uppmuntrar till våld mot judar/zionister men den tar upp lite citat från koranen blandat med bibel citat. Det är intressant att se vad koranen säger om Illuminati och djävulen osv. Serien tar bland annat upp "The passion of the Antichrist" eller "The passion of the Christ" som Mel Gibsons film heter egentligen. Dom tar upp dolda budskap som Mel Gibson och hans film crew lagt in som att Jesus i filmen för det mesta går med ett svullet öga och att detta skulle representera den enögda Odin som i sig är en representation av den egyptiska guden med ett öga. Jag har dessvärre glömt bort namnet på den egyptiske guden med ett öga men denna egyptiska gud är i alla fall vart dom har tagit det allseende ögat ifrån eller Ra's öga som det även kallas. Ögat på toppen av pyramiden ni vet. Det var inte det enda som den här serien har att erbjuda men det blir för jobbigt för mig att försöka förklara alla detaljerna åt er. Jag ger er en länk istället så ni kan kolla med era egna ögon på serien. Jag rekommenderar den starkt. Serien består av över 100 delar och varje del är ungefär 10 minuter, men det varierar ibland. Jag lovar dig att du kommer få stor insyn om hur Illuminati fungerar och vad deras mål kan vara. Vem kunde tro att Madonna, Christina Augilera och Britney Spears dansade en "Illuminati dans" och att Arnold Schwarzenegger kommer bli en av antikrists hantlangare och härskare över Amerika och antikrist själv är ju prins Charles. Allt detta och mycket mycket mer kommer man få reda på i denna väldigt fascinerande serie. Go and see it now!

Bara att tilägga så har serien blivit borttagen från youtube hela 2 gånger så det finns uppenbarligen någon eller några som inte vill att vi ska se denna serie av någon anledning. Tur att det finns så många andra alternativ här ute på internet som torrent sidor där man kan ladda ner serien och spara den på sin hårddisk eller så kan man besöka Hashems egna hemsida.


Här har ni länk till Hashem films

Ovido - Quiz & Flashcards