Alla inlägg under maj 2007

Av Mr. MaDo - 22 maj 2007 23:15

Förlåt mig för att jag inte skriver så ofta på min relativt nya blogg jag skapat här men så får det bli...


Ni som har gillat mina 2 förra inlägg borde verkligen kolla upp en annan killes hemsida som tack vare honom fick mig att börja blogga här.


Här har ni hans sida: Tecken i skyn av Joakim R S Nilsson.


Jag rekommenderar starkt att läsa alla hans inlägg på hans sida eftersom de verkligen är väldigt intressanta och TROVÄRDIGA. Det är uppenbarligen många som inte tycker det låter trovärdigt över huvud taget men så är det tyvärr.


Ni som gillat det jag har skrivit kommer även att gilla Joakims hemsida eftersom det i stort sätt handlar om samma grejer som jag har tagit upp på min blogg här.


En film som jag även har fått från Joakims sida som jag gillade oerhört mycket är 2012 - The Future of Mankind. Den är över 3 timmar lång så det är ju endast för entusiasterna dvs. dom som ORKAR BRY SIG.


Glöm inte se veckans video på Joakims sida som jag börjat kolla på och den heter:

The Ufo lecture by Philip Schneider that got him murdered.

Den filmen handlar om en kille som berättar om hans arbete med underjordiska tunnlar i U.S.A som används av människor som så väl av utomjordingar med mera.


Ha det så trevligt nu och själv försöker jag kämpa på.


Jag blir illa tvungen att skriva in mig i arbetsförmedlingen eftersom mina föräldrar är trötta på att jag bara sitter hemma och inget gör. För dom är det jag gör bara GOJA för de tror inte på sånt. Inte heller mina två bröder tror mig när jag berättar om utomjordingar och gud vet vad men jag låter inget trampa ner min tro på det "ÖVERNATURLIGA". För mig är allt sånt här bara naturligt så det så. =oP


Jag har förresten sökt till personlig assistent via arbetsförmedlingen eftersom jag tror jag kan klara av det bättre än att stå framför ett rullband hela dagarna och repetera samma hjärndöda rörelser OM och OM igen.


Jag har tidigare försökt att studera men jag fixar inte det eftersom jag inte har någon motivation till att plugga. Jag vägrar att BANKA in kunskapen som så många skolor envisas med att göra. Varför måste allt ske så himla systematiskt istället för individuellt!? Jo det vet jag ju redan. Det är ju för att hjärntvätta oss så vi blir APATISKA. Kolla in Michael Tsarion filmen så fattar ni säkert. OM NI ORKAR ELLER HAR TID ATT SPENDERA ÖVER 3 TIMMAR PÅ EN FILM ISTÄLLET FÖR ATT PLUGGA ELLER OM NI NU JOBBAR 8 TIMMAR OM DYGNET SÅ NI ÄR HELT FÄRDIGA NÄR NI KOMMER HEM OCH INTE ORKAR KOLLA PÅ NÅGOT ANNAT ÄN VANLIG TV. OM ni nu inte jobbar eller studerar så borde ni ju ORKA med en film på lite över 3 timmar ELLER?

----Ni kanske inte vill och riskerar att ångra er sen när det är FÖR SENT.-----



Jag blir tvungen att hjälpa till här hemma just nu dels för att jag gärna ställer upp för mina föräldrar med tanke på vad dom har gjort för mig och dels för att inte få skäll. Det är mer att jag vill hjälpa till än att jag INTE vill.

Det är en helt annan sak med att arbeta för ett företag eller kommunalt. Hela systemet är INFEKTERAT tyvärr, infekterat med reptiler och det ända som hjälper emot infektionen är en STARK vilja bland folket/samhället att vidta åtgärder men det är TYVÄRR allt för många som är så förgiftade att folk inte längre vet vad som är rätt och fel, upp och ner osv. Mycket av det här låter åter igen som det Michael Tsarion snackar om i den där videon. Ni kan ju alltid klicka på namnet Michael Tsarion i detta inlägg så kommer ni till filmen... =o)


Nu borde jag lägga mig! GOD NATT!


PS: Glöm inte heller att kolla in Michael Tsarions hemsida.

Av Mr. MaDo - 5 maj 2007 21:16

Meningen med livet!


?


Är det någon som fattar sig på meningen med livet EGENTLIGEN!...?


Jag skulle vilja hävda att jag gör det!


Ok, läs här vad jag har att skriva på min blogg så kanske ni blir visa!? =o)


Meningen med livet är att ständigt utvecklas på ett sätt som gör oss mer och mer medvetna om just det sanningen med livets innebörd är dvs. innebörden med ALLT som kan tänkas kan. Det är meningen med livet.


Jag förväntar mig inte att någon kommer att hålla med mig om det jag skriver här på min blogg men det skulle vara VÄLDIGT trevligt om det fanns någon där ute som delar samma uppfattning som mig. Du MÅSTE INTE dela 100% av mina uppfattningar. DU MÅSTE INGENTING. Du bestämmer själv över vad du vill TRO på.


Det gör mig inte så glad att se och höra människor STRESSA. Bara för att man stressar behöver inte betyda att man når målet snabbare på något sätt och vis.

Jag kommer ihåg ett inslag på rapport som handlade om att de som stressar blir dumma och det är SÅ SANT. Det är nog inte bara jag som fattar att det aldrig är bra att STRESSA. Ha!


Ni kanske undrar vad STRESS har att göra med MENINGEN MED LIVET!? Jo, så här är det nämligen att om man stressar så kommer man aldrig fram till MENINGEN MED LIVET. Lita på det.


Varför STRESSAR vi så mycket då?


Jo för att det är precis det ”dom” vill att vi ska göra.


Du kanske blir lite intresserad nu över vad jag menar med ”DOM”?


Hälst vill ”DOM” att vi stressar ihjäl oss som så många faktiskt redan gör.


Med STRESSEN och PRESSEN på oss själva att ständigt PRESTERA kommer också FRUSTRATION och RÄDSLA av att inte riktigt räcka till som den man är…

Ofta leder denna känsla av otillräcklighet till GALNA gärningar som man får ångra efteråt men ibland kan det också leda till att man bara stannar upp och tänker efter och struntar i alla KRAV samhället och föräldrar ställer på en. Jag är en av de FÅ människor som bara tröttnade på alla KRAV och VERKLIGEN funderade på om det här var MENINGEN MED MITT LIV. Att bara SLAVA för samhället så att föräldrarna blir nöjda ELLER att göra något EXTRAORDINÄRT och då menar jag verkligen något RIKTIGT SPECIELLT som att ta reda på vad precis som ÄR MENINGEN MED LIVET…

Jag trodde aldrig jag skulle få reda på det eftersom jag trodde MENINGEN MED LIVET MÅSTE VARA NÅGOT som är VÄLDIGT SVÅRT ATT HITTA OM INTE OMÖJLIGT ATT HITTA… Jag har dock ALDRIG TOTALT GETT UPP HOPPET om att hitta MENINGEN MED LIVET och tack vare min ENVISHET så har jag äntligen förstått det här med MENINGEN MED LIVET och jag lär mig bara MER och MER av MENINGEN MED LIVET.


NU ÖVER TILL VILKA ”DOM” ÄR OCH VAD VI KAN GÖRA ÅT DET!


Vilka kommer jag lägga all den här skulden på?


”Dom” är i detta fallet alla som har VÄLDIGT STOR MAKT över OSS människor.


De är inte så mänskliga de där med VÄLDIGT STOR makt kan man tycka ibland när de bestämmer sig för att KRIGA hit och dit och låtsas som om inget har hänt fast de vet ju mycket väl vad de gör frågan är nog snarare OM DOM bryr sig om alla som stupar i krig, oskyldiga som skyldiga…!?


Jag har upptäckt att SANNINGEN bakom VARFÖR KRIG TILLÅTS SKE SÅ OFTA SOM DET GÖR och det är helt enkelt för att DOM med MAKTEN att starta krig VILL ATT DET SKA SKE.


VARFÖR VILL DOM MED MAKTEN ATT DET SKA SKE?


Jo, helt enkelt för att DOM GILLAR BLOD, ordagrant GILLAR DOM BLOD.


HÅLL I ER NU FÖR HÄR KOMMER ”THE GRAND FINALE”!


DOM ÄR BLODSUGANDE VAMPYRER från yttre RYMDEN.


DU kanske TROR att jag SKÄMTAR?


KOLLA IN LÄNKARNA HÄR NEDANFÖR!


Klicka här för att komma till en hemsida med 12 videosnuttar av en hel intervju med Alex Collier som tar upp vampyrernas/reptilernas agenda och en del annat intressant.

Om inte det var nog så kolla in en liknande intervju med Peggy Kane här nedanför.

UFO Hypotheses - Peggy Kane Volume One (01 of 24) - Resten av intervjun med Peggy volym ett (02 till och med 24) hittar du på samma sida dvs. (www.youtube.com).

Om ni vill ha mer av Peggy kolla in länken nedanför.

UFO Hypotheses - Peggy Kane Volume Two (01 of 24) - Resten av intervjun med Peggy volym två (02 till och med 24) hittar du på samma sida dvs. (www.youtube.com).

Hoppas ni kan sova gott i natt! ;o)

Jag själv kunde inte lägga mig efter jag såg klart första volymen av Peggy Kane intervjun. Nu har jag i alla fall VARNAT ER!

Jag rekommenderar dock STARKT ATT NI SER PEGGY KANE intervjun men klaga inte på mig sen om ni inte vågade somna. VAR MODIG!

Låt inte rädslan få kontroll ÖVER DITT LIV!


Ha det ARB! (För er som kollat på Peggy Kane intervjun borde ni nog klura ut vad jag menar med "ARB").


Och som det sista på kakan ett meddelande från en välkänd vampyr, nämligen vampyren Bush! - Klicka här -

Ovido - Quiz & Flashcards