Alla inlägg under november 2007

Av Mr. MaDo - 12 november 2007 23:26

Nu har jag blivit lite överraskad faktiskt. När jag tänkte söka efter shapeshift videos på skypes video funktion som jag tänkte visa min kusin så hittade jag mer än vad jag hade väntat mig. Det jag trodde var reptilernas förkämpe nr. 1 visar sig nu vara en reptil själv...likaså Alex Jones som dock inte delar David Ickes reptil teorier men ändå kämpar mot den gömda eliten som styr och ställer bakom kulisserna som även Icke gör. De ända som skiljer de bägge åt är egentligen bara ödle-teorin dvs. att den gömda eliten är reptiler ja rent av ormar som dock må se mänskliga ut men you got the point hoppas jag. Man kan verkligen säga att skenet bedrar.


Det har varit lite misstankar att det här med att reptilerna fått en alldeles för stor uppmärksamhet och att det bara är en slags undanmanöver ifrån det verkliga hotet mot mänskligheten nämligen...hmmm. Kanske är det dom där rymdsniglarna Joakim skriver om på sin sida "Tecken i skyn"...hmmm...


Jag känner mig rätt så lurad efter jag hittade dom där videorna men detta är bara ett exempel bland mängden andra undanmanövrar vi (mänskligheten) har fått gå igenom. Som tur är eller tack vare mitt upplysta sinne så kan jag genomskåda de flesta lögnerna men jag är inte perfekt och jag må bli lite lurad då och då av andra personer men jag är åtminstone mer alert än de flesta på denna planet. Jag menar de flesta tror inte ens på flygande tefat eller Gud och andlighet överhuvudtaget och det tror jag ändå är minst lika sant som att vi människor på denna planet existerar. Alla ser väl sig själva som upplysta människor på sitt sätt mer eller mindre men jag tror varken någon av oss egentligen förstår sig på allt som försiggår i vårat till synes oändliga universum. Om man tror en lögn vara sanningen hur ska man någonsin veta att det man tar för givet är en lögn? Man får helt enkelt inte ta något för givet helt enkelt och vara öppen för alternativa sätt att tänka. Det är min inställning till saker och ting och titta vart det har lett mig eller nja nu hoppas jag ändå att ni som granskar mig ser mig med ett öppet sinne men men. Man får bara ångra sig i slutändan om man dömer för lätt. Det tror jag. Inget varar för evigt förutom den verkliga sanningen. Visst kan man ändra sina åsikter lite då och då. Titta bara på majoriteten av det svenska folket som i ena stunden röstar på soSSarna och den andra på demoNkraterna osv. osv..


Allt det här påminner mig om vad det står i bibeln om att Satan vid slutets tid kommer förvandla sig till ljusets ängel och till och med lura de utvalda...vilka nu de utvalda är. Jag ser däremot de utvalda som vem som helst som väljer att kämpa för rättvisan och sanningen var den än må gömma sig med ett öppet och kärleksfyllt hjärta.


Kärlek är nog det som behövs om man ska verkligen komma någon vart. But wheres the love? Vart är kärleken?


PS: Möjligheten att videorna med de shapeshiftande personerna kan vara fejkade är inte uteslutet, men inget är egentligen uteslutet och med inget menar jag INGET. Det lustiga var när jag såg videorna med David Icke och sen Alex Jones som shapeshiftade för första gången tänkte jag med en gång att det är fejkat av någon som vill vanhedra dom men om jag ska vara ärlig så är det ju samma kvalité på dessa videorna som det var på när pappa Bush och andra mer "sannolika" figurer shapeshiftade. LOL! Åtminstone är jag ärlig nog att påpeka mina egna små brister och dela med mig av det på Internet. Visst finns det andra som öppet påpekar sina egna brister men jag tycker för många antingen klandrar sig själv för överdrivet och ibland helt obefogat eller så finns det ju alltid dom det inte ens finns det minsta fel hos. Det finns dock inte så många mellantingare som varken ser sig själv som klander fri eller för klandervärdig verkar det som... Jaja, nu ska jag gå och lägga mig så jag inte är uppe alldeles för länge. Jag har ju "jobb fokus" kl. 9 på morgonen ju!


Godnatt och sov så gott. OBS: här har ni länken till videon på Alex Jones när han shapeshiftar lite.

Av Mr. MaDo - 12 november 2007 19:25

Här har vi en video som verkligen talar sitt eget klarspråk om vad psykiatrin verrkligen står för.


Jag har länge varit anti-psykiatrin eftersom den är så fördömmande mot vissa människor som t ex. mig själv och här har jag äntligen en video med en person som verkligen insett samma sak dvs. att psykiatrin bara är en annan form av psykotiskt terror.

Av Mr. MaDo - 8 november 2007 10:24

Det finns en intressant teori angående vad som egentligen är roten till allt ont i våran värld. Jag har läst på Joakim R S Nilssons hemsida "tecken i skyn" om något han kallar för "sniglarna" som består av elektrisk plasma och som enligt honom är roten till allt ont.


Vi kan alltså glömma det jag sa/skrev om reptilerna alla David Icke och istället koncentrera oss på de här slemen istället om det nu är så som han påstår. Läs själv på hans hemsida här (2007-11-08   Nyckeln till fred) för mer utförligare information angående "rymd sniglarna".


Jag har faktiskt funderat en del vad som är roten till allt ont och jag som trott att det var de shapeshiftande reptilerna som var roten till allt on men jag har hela tiden varit öppen för mer. Jag är verkligen glad över att ha hittat Joakims hemsida som jag hittade för c:a 3 år sen nu. Då på den tiden höll jag på mycket med "Planet X/Nibiru" och det var när jag sökte/googlade precis det dvs. "Planet X/Nibiru" som jag hittade en sida på svenska som fångade min blick eftersom jag bara har hållt på med uteslutande amerikanska sidor. Jag klickade in mig på den svenska sidan och det var så jag hittade Joakim R S Nilssons hemsida. Den har varit till mycket hjälp faktiskt. Han är den enda jag har kontakt med via e-mail av alla andra sidor jag besökt faktiskt. Det känns alltid lättare när man delar samma land och språk på ett sätt antar jag. Han är även den enda rätt så likasinnade person jag träffat faktiskt och vi har inte ens träffats IRL=In Real Life, på riktigt alltså, bara via cyber space. Jag har märkt att oftast krävs det mer än en person för att våga tro på nått ovanligt som i vårat fall hära. Det är väl därför människor går med i klubbar eller dylikt men själv har jag trott på flygande tefat ända sen jag var c:a 12 år gammal. Jag tycker det är beklagligt att vi som tror på sånna här saker utsätts oftast för narr och utanförskap men jag har inte låtit mig svepas med i nått grupp tryck inte. Jag är inte ens medlem i någon organisation överhuvudtaget. Jag klarar mig själv galant. Åtminstone har jag några få som älskar mig. Nog om mig men jag hoppas jag visar med det här inlägget att man kan tro på nått som inte är så socialt accepterat av mängden än utan att behöva skämas. Om folk dissar en bara för det man tror på så ska man försöka undvika den eller de människorna. Det är som man säger, - Lika barn leka bäst!


Ha, det och VÅGA TRO på dig själv! Det är ju bara du och enbart du som är att skylla om det går snett egentligen. Det finns ju alltid tid att vända om menar jag... Bara för att förtydliga ytterligare så är det så hära att man som individ har oändliga möjligheter och om man låter sig själv påverkas av andra individer vare sig det är din vän eller din familj så är det alltid du som är mannen/kvinnan som styr hur ditt liv ska bli...SLUT!

Av Mr. MaDo - 8 november 2007 01:12

Jag sitter här framför datorn som vanligt och kollar in olika videos på Youtube och jag har märkt att det dykt upp väldigt många videos på shapeshiftande människor på sistone eller om dom nu över huvudtaget är mänskliga!? Det är frågan...


Det är ju inte första gången jag söker efter "Shapedhifters" men jag blev lite sugen att leta efter ett särskilt klipp jag såg i en serie som heter "Robot chicken". Robot chicken är en amerikansk tecknad serie för vuxna som gör narr av allting. Det som var så anmärkningsvärt i denna Robot chicken delen var att dom tydligen gjorde narr av David Icke och hans "Reptil" teori. Det var Paris Hilton, Lindsay Lohan och några till kändisar som hade kastats in på Rehab och där var det en kille som skällde ut kändisarna för att avslöja deras komplott att ta över världen. Sedan sa mannen till dom att ta bort skinnet och då visade det sig att de alkoholiserade kändisarna var ödlor och dom fick i uppdrag att bland annat döda George W Bush osv. Det som verkligen var solklart för mig att det handlade om just David Icke var det faktumet att killen som gav orderna gick in i en judisk kyrka och sköt vilt omkring sig med laser pistoler och sa att han var en reptil men då kom en jude fram och sa: Nä, du är ingen reptil, du är antisemit. Haha, solklart alltså. Grejen med såna här grejer är att allt speglas på ett väldigt fel sätt och för dom människorna som inte vet så mycket om David Icke och hans teorier så blir detta en slags mall för hur man ska se på allt det här med de shapeshiftande reptilerna dvs. med en väldigt fördummande och fördömande syn. Istället för att vara så fördomsfull mot folk med "galna", ovanliga och till synes omöjliga teorier så tycker jag att man ska åtminstone göra lite bakgrunds forskning eller med andra ord kolla upp David Icke på YouTube eller Google Video som jag har gjort och kolla på några av hans videos innan ni gör en bedömning. Jag hittade dessvärre inte det där Robot chicken David Icke spoofet men jag hittade en hel del andra nya videos på shapeshifters där ute. The truth is out där alltså!


Jag tänkte visa er en I-hopsatt musikvideo med några tydliga så kallade shapeshifters och jag hoppas ni har mod nog att titta på dom...för vad dom verkligen är, vad dom nu är!?


Om ni inte förstod vad jag menade med "reptiler alla David Icke" i ett av mina förra blogg inlägg så fattar ni nog kanske, förhoppningsvis lite bättre nu...efter ni kollat på musikvideon jag länkat i detta inlägget. Jag skulle ha kunnat visa er en föreläsning med David Icke istället men hans föreläsningar är rätt långa och eftersom jag vet att detta med David Icka och shapeshiftande reptiler inte är så allmänt känt för de allra flesta så försöker jag först och främst att introducera er läsare till detta koncept på ett rätt så grovt sammanfattat sätt som möjligt utan att gå in för mycket på detaljer. Jag menar den som verkligen vill ha detaljerna hittar dom nog lika enkelt och fort som jag gjorde när jag blev för första gången introducerad i detta med David Icke och de shapeshiftande reptilerna hoppas jag. Annars är det väl bara att fortsätta läsa min blogg om ni nu vill. Jag vill ju inte tvinga någon att börja tro på nått som dom inte vill tro på. Då är det bara att undvika min blogg i så fall men det hoppas jag folk redan har förstått...men det finns alltid folk där ute som klagar och alltid måste påpeka hur dum man är som tror i sånna här "konstiga" saker men you know what, I don't give a flying shit. Visst kommer jag alltid att försvara mig och mina synpunkter om jag känner för det. Jag gör det jag känner för helt enkelt och jag hoppas verkligen andra följer mitt exempel dvs att bara vara sig själv och fuck the rest ungefär.Jag vill inte att folk misstolkar mig och tror jag är väldigt självisk hära. Jag bryr ju mig tydligen om er läsare hära annars hade jag väl inte börjat blogga om det hära...eller!? Kolla här, jag bryr mig om mänskligheten helt enkelt och jag vill bara att vi vaknar upp till den verkliga sanningen hära och slutar med att stressa runt i cirklar hela tiden utan bara stanna upp och lyssna. Sanningen är ganska enkel bara man släpper på alla fördommarna och hatet man har inom sig. Gud välsigne er allihopa! Det finns bara en väg och det är din egen väg och inte någon annans väg! Dom flesta hänger på bandvagnen hära dvs. Staten som tar oss dit den tar oss vare sig det är högkonjunktur eller ännu fler skandaler...vart ska det sluta?


Lycka till, och var modiga för jag vill ju inte att ni ska skrämmas ihjäl på nått sätt. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards