Direktlänk till inlägg 22 maj 2007

Orkar inte skriva så ofta...

Av Mr. MaDo - 22 maj 2007 23:15

Förlåt mig för att jag inte skriver så ofta på min relativt nya blogg jag skapat här men så får det bli...


Ni som har gillat mina 2 förra inlägg borde verkligen kolla upp en annan killes hemsida som tack vare honom fick mig att börja blogga här.


Här har ni hans sida: Tecken i skyn av Joakim R S Nilsson.


Jag rekommenderar starkt att läsa alla hans inlägg på hans sida eftersom de verkligen är väldigt intressanta och TROVÄRDIGA. Det är uppenbarligen många som inte tycker det låter trovärdigt över huvud taget men så är det tyvärr.


Ni som gillat det jag har skrivit kommer även att gilla Joakims hemsida eftersom det i stort sätt handlar om samma grejer som jag har tagit upp på min blogg här.


En film som jag även har fått från Joakims sida som jag gillade oerhört mycket är 2012 - The Future of Mankind. Den är över 3 timmar lång så det är ju endast för entusiasterna dvs. dom som ORKAR BRY SIG.


Glöm inte se veckans video på Joakims sida som jag börjat kolla på och den heter:

The Ufo lecture by Philip Schneider that got him murdered.

Den filmen handlar om en kille som berättar om hans arbete med underjordiska tunnlar i U.S.A som används av människor som så väl av utomjordingar med mera.


Ha det så trevligt nu och själv försöker jag kämpa på.


Jag blir illa tvungen att skriva in mig i arbetsförmedlingen eftersom mina föräldrar är trötta på att jag bara sitter hemma och inget gör. För dom är det jag gör bara GOJA för de tror inte på sånt. Inte heller mina två bröder tror mig när jag berättar om utomjordingar och gud vet vad men jag låter inget trampa ner min tro på det "ÖVERNATURLIGA". För mig är allt sånt här bara naturligt så det så. =oP


Jag har förresten sökt till personlig assistent via arbetsförmedlingen eftersom jag tror jag kan klara av det bättre än att stå framför ett rullband hela dagarna och repetera samma hjärndöda rörelser OM och OM igen.


Jag har tidigare försökt att studera men jag fixar inte det eftersom jag inte har någon motivation till att plugga. Jag vägrar att BANKA in kunskapen som så många skolor envisas med att göra. Varför måste allt ske så himla systematiskt istället för individuellt!? Jo det vet jag ju redan. Det är ju för att hjärntvätta oss så vi blir APATISKA. Kolla in Michael Tsarion filmen så fattar ni säkert. OM NI ORKAR ELLER HAR TID ATT SPENDERA ÖVER 3 TIMMAR PÅ EN FILM ISTÄLLET FÖR ATT PLUGGA ELLER OM NI NU JOBBAR 8 TIMMAR OM DYGNET SÅ NI ÄR HELT FÄRDIGA NÄR NI KOMMER HEM OCH INTE ORKAR KOLLA PÅ NÅGOT ANNAT ÄN VANLIG TV. OM ni nu inte jobbar eller studerar så borde ni ju ORKA med en film på lite över 3 timmar ELLER?

----Ni kanske inte vill och riskerar att ångra er sen när det är FÖR SENT.-----



Jag blir tvungen att hjälpa till här hemma just nu dels för att jag gärna ställer upp för mina föräldrar med tanke på vad dom har gjort för mig och dels för att inte få skäll. Det är mer att jag vill hjälpa till än att jag INTE vill.

Det är en helt annan sak med att arbeta för ett företag eller kommunalt. Hela systemet är INFEKTERAT tyvärr, infekterat med reptiler och det ända som hjälper emot infektionen är en STARK vilja bland folket/samhället att vidta åtgärder men det är TYVÄRR allt för många som är så förgiftade att folk inte längre vet vad som är rätt och fel, upp och ner osv. Mycket av det här låter åter igen som det Michael Tsarion snackar om i den där videon. Ni kan ju alltid klicka på namnet Michael Tsarion i detta inlägg så kommer ni till filmen... =o)


Nu borde jag lägga mig! GOD NATT!


PS: Glöm inte heller att kolla in Michael Tsarions hemsida.

 
 
Joakim

Joakim

23 maj 2007 18:26

Hej!
Tack för de vänliga orden. Tufft att du måste börja arbeta. Samhällets norm är tyvärr att man måste göra rätt för sig för att få existera (en helt vansinnig tanke för våra civiliserade bröder ute i Universum). Även jag pressas hårt att börja arbeta, trots att varken min kropp eller mitt psyke orkar med det längre. Jag har dock gett järnet inom äldreomsorgen i över 15 år men det var stressen där som tog kål på mig. I en framtida värld kommer var och en få göra vad de känner mest för och i den takt de själva föredrar. Vi ser fram mot den tiden!

http://web.comhem.se/abzu/tecken/tecken.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mr. MaDo - 22 februari 2011 23:56

Hej!      Jag tänkte bara uppdatera min blogg lite.   Inga vulkanutbrott från Island ännu men vintern håller i sig än.      Mycket kaos i mellan-östern och nord Afrika. Det spekuleras mycket kring detta i Alex Jones radio show som jag bru...

Av Mr. MaDo - 28 september 2010 22:34

Läste i dagens Metro idag om att det förväntas bli den kallaste vintern på 1000 år enligt Europeiska meteorologer, men på SMHI är man skeptiska.    "Urklipp från dagens Metro nedanför;Experter: Värsta vintern på tusen år> Europeiska meteorolo...

Av Mr. MaDo - 18 september 2010 23:40

Jag lovade att uppdatera mitt förra blogg-inlägg och nu så har jag hittat en god anledning till att göra det. Läste nämligen i gårdagens Metro idag om att mängder med fiskar plötsligt har dött och flutit upp till ytan. Förvånansvärt lite var det skri...

Av Mr. MaDo - 25 juni 2010 15:18

Hej allihopa! Det är midsommar i avlånga Sverige nu även om den astronomiska midsommaren redan var i måndags 13:24 som jag tycker borde få mer uppmärksamhet än det här hedniska flummet.   Bortsett från midsommar så sprutar "oljevulkanen" i Mexika...

Av Mr. MaDo - 2 juni 2010 00:59

    Uppdatering: Har läst att hålet ska vara c:a 60 meter djupt.    Det är inte första gången jag ser ett sånt här hål i nyhetsflödet men det som är så anmärkningsvärt med detta hålet och det förra jag såg som var i stort sett likadant är att ...

Ovido - Quiz & Flashcards