Direktlänk till inlägg 8 november 2007

Mycket shapeshiftande i natt!

Av Mr. MaDo - 8 november 2007 01:12

Jag sitter här framför datorn som vanligt och kollar in olika videos på Youtube och jag har märkt att det dykt upp väldigt många videos på shapeshiftande människor på sistone eller om dom nu över huvudtaget är mänskliga!? Det är frågan...


Det är ju inte första gången jag söker efter "Shapedhifters" men jag blev lite sugen att leta efter ett särskilt klipp jag såg i en serie som heter "Robot chicken". Robot chicken är en amerikansk tecknad serie för vuxna som gör narr av allting. Det som var så anmärkningsvärt i denna Robot chicken delen var att dom tydligen gjorde narr av David Icke och hans "Reptil" teori. Det var Paris Hilton, Lindsay Lohan och några till kändisar som hade kastats in på Rehab och där var det en kille som skällde ut kändisarna för att avslöja deras komplott att ta över världen. Sedan sa mannen till dom att ta bort skinnet och då visade det sig att de alkoholiserade kändisarna var ödlor och dom fick i uppdrag att bland annat döda George W Bush osv. Det som verkligen var solklart för mig att det handlade om just David Icke var det faktumet att killen som gav orderna gick in i en judisk kyrka och sköt vilt omkring sig med laser pistoler och sa att han var en reptil men då kom en jude fram och sa: Nä, du är ingen reptil, du är antisemit. Haha, solklart alltså. Grejen med såna här grejer är att allt speglas på ett väldigt fel sätt och för dom människorna som inte vet så mycket om David Icke och hans teorier så blir detta en slags mall för hur man ska se på allt det här med de shapeshiftande reptilerna dvs. med en väldigt fördummande och fördömande syn. Istället för att vara så fördomsfull mot folk med "galna", ovanliga och till synes omöjliga teorier så tycker jag att man ska åtminstone göra lite bakgrunds forskning eller med andra ord kolla upp David Icke på YouTube eller Google Video som jag har gjort och kolla på några av hans videos innan ni gör en bedömning. Jag hittade dessvärre inte det där Robot chicken David Icke spoofet men jag hittade en hel del andra nya videos på shapeshifters där ute. The truth is out där alltså!


Jag tänkte visa er en I-hopsatt musikvideo med några tydliga så kallade shapeshifters och jag hoppas ni har mod nog att titta på dom...för vad dom verkligen är, vad dom nu är!?


Om ni inte förstod vad jag menade med "reptiler alla David Icke" i ett av mina förra blogg inlägg så fattar ni nog kanske, förhoppningsvis lite bättre nu...efter ni kollat på musikvideon jag länkat i detta inlägget. Jag skulle ha kunnat visa er en föreläsning med David Icke istället men hans föreläsningar är rätt långa och eftersom jag vet att detta med David Icka och shapeshiftande reptiler inte är så allmänt känt för de allra flesta så försöker jag först och främst att introducera er läsare till detta koncept på ett rätt så grovt sammanfattat sätt som möjligt utan att gå in för mycket på detaljer. Jag menar den som verkligen vill ha detaljerna hittar dom nog lika enkelt och fort som jag gjorde när jag blev för första gången introducerad i detta med David Icke och de shapeshiftande reptilerna hoppas jag. Annars är det väl bara att fortsätta läsa min blogg om ni nu vill. Jag vill ju inte tvinga någon att börja tro på nått som dom inte vill tro på. Då är det bara att undvika min blogg i så fall men det hoppas jag folk redan har förstått...men det finns alltid folk där ute som klagar och alltid måste påpeka hur dum man är som tror i sånna här "konstiga" saker men you know what, I don't give a flying shit. Visst kommer jag alltid att försvara mig och mina synpunkter om jag känner för det. Jag gör det jag känner för helt enkelt och jag hoppas verkligen andra följer mitt exempel dvs att bara vara sig själv och fuck the rest ungefär.Jag vill inte att folk misstolkar mig och tror jag är väldigt självisk hära. Jag bryr ju mig tydligen om er läsare hära annars hade jag väl inte börjat blogga om det hära...eller!? Kolla här, jag bryr mig om mänskligheten helt enkelt och jag vill bara att vi vaknar upp till den verkliga sanningen hära och slutar med att stressa runt i cirklar hela tiden utan bara stanna upp och lyssna. Sanningen är ganska enkel bara man släpper på alla fördommarna och hatet man har inom sig. Gud välsigne er allihopa! Det finns bara en väg och det är din egen väg och inte någon annans väg! Dom flesta hänger på bandvagnen hära dvs. Staten som tar oss dit den tar oss vare sig det är högkonjunktur eller ännu fler skandaler...vart ska det sluta?


Lycka till, och var modiga för jag vill ju inte att ni ska skrämmas ihjäl på nått sätt. ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mr. MaDo - 22 februari 2011 23:56

Hej!      Jag tänkte bara uppdatera min blogg lite.   Inga vulkanutbrott från Island ännu men vintern håller i sig än.      Mycket kaos i mellan-östern och nord Afrika. Det spekuleras mycket kring detta i Alex Jones radio show som jag bru...

Av Mr. MaDo - 28 september 2010 22:34

Läste i dagens Metro idag om att det förväntas bli den kallaste vintern på 1000 år enligt Europeiska meteorologer, men på SMHI är man skeptiska.    "Urklipp från dagens Metro nedanför;Experter: Värsta vintern på tusen år> Europeiska meteorolo...

Av Mr. MaDo - 18 september 2010 23:40

Jag lovade att uppdatera mitt förra blogg-inlägg och nu så har jag hittat en god anledning till att göra det. Läste nämligen i gårdagens Metro idag om att mängder med fiskar plötsligt har dött och flutit upp till ytan. Förvånansvärt lite var det skri...

Av Mr. MaDo - 25 juni 2010 15:18

Hej allihopa! Det är midsommar i avlånga Sverige nu även om den astronomiska midsommaren redan var i måndags 13:24 som jag tycker borde få mer uppmärksamhet än det här hedniska flummet.   Bortsett från midsommar så sprutar "oljevulkanen" i Mexika...

Av Mr. MaDo - 2 juni 2010 00:59

    Uppdatering: Har läst att hålet ska vara c:a 60 meter djupt.    Det är inte första gången jag ser ett sånt här hål i nyhetsflödet men det som är så anmärkningsvärt med detta hålet och det förra jag såg som var i stort sett likadant är att ...

Ovido - Quiz & Flashcards