Direktlänk till inlägg 8 november 2007

Demonernas Demon - Roten till allt ont!?

Av Mr. MaDo - 8 november 2007 10:24

Det finns en intressant teori angående vad som egentligen är roten till allt ont i våran värld. Jag har läst på Joakim R S Nilssons hemsida "tecken i skyn" om något han kallar för "sniglarna" som består av elektrisk plasma och som enligt honom är roten till allt ont.


Vi kan alltså glömma det jag sa/skrev om reptilerna alla David Icke och istället koncentrera oss på de här slemen istället om det nu är så som han påstår. Läs själv på hans hemsida här (2007-11-08   Nyckeln till fred) för mer utförligare information angående "rymd sniglarna".


Jag har faktiskt funderat en del vad som är roten till allt ont och jag som trott att det var de shapeshiftande reptilerna som var roten till allt on men jag har hela tiden varit öppen för mer. Jag är verkligen glad över att ha hittat Joakims hemsida som jag hittade för c:a 3 år sen nu. Då på den tiden höll jag på mycket med "Planet X/Nibiru" och det var när jag sökte/googlade precis det dvs. "Planet X/Nibiru" som jag hittade en sida på svenska som fångade min blick eftersom jag bara har hållt på med uteslutande amerikanska sidor. Jag klickade in mig på den svenska sidan och det var så jag hittade Joakim R S Nilssons hemsida. Den har varit till mycket hjälp faktiskt. Han är den enda jag har kontakt med via e-mail av alla andra sidor jag besökt faktiskt. Det känns alltid lättare när man delar samma land och språk på ett sätt antar jag. Han är även den enda rätt så likasinnade person jag träffat faktiskt och vi har inte ens träffats IRL=In Real Life, på riktigt alltså, bara via cyber space. Jag har märkt att oftast krävs det mer än en person för att våga tro på nått ovanligt som i vårat fall hära. Det är väl därför människor går med i klubbar eller dylikt men själv har jag trott på flygande tefat ända sen jag var c:a 12 år gammal. Jag tycker det är beklagligt att vi som tror på sånna här saker utsätts oftast för narr och utanförskap men jag har inte låtit mig svepas med i nått grupp tryck inte. Jag är inte ens medlem i någon organisation överhuvudtaget. Jag klarar mig själv galant. Åtminstone har jag några få som älskar mig. Nog om mig men jag hoppas jag visar med det här inlägget att man kan tro på nått som inte är så socialt accepterat av mängden än utan att behöva skämas. Om folk dissar en bara för det man tror på så ska man försöka undvika den eller de människorna. Det är som man säger, - Lika barn leka bäst!


Ha, det och VÅGA TRO på dig själv! Det är ju bara du och enbart du som är att skylla om det går snett egentligen. Det finns ju alltid tid att vända om menar jag... Bara för att förtydliga ytterligare så är det så hära att man som individ har oändliga möjligheter och om man låter sig själv påverkas av andra individer vare sig det är din vän eller din familj så är det alltid du som är mannen/kvinnan som styr hur ditt liv ska bli...SLUT!

 
 
Joakim

Joakim

12 november 2007 09:48

Det här med demonerna (rymdsniglarna) är förstås fortfarande en hypotes men den börjar få allt mer substans i sig. På något sätt har vi alltid letat efter fiender och det onda här på jorden, medan sanningen kanske är att vi "styrs och förleds" från en källa utanför jorden.

Reptilerna är säkert verkliga men troligen inte en fiende, de är en del av oss själva. Vår arvsmassa bär på såväl humanoida gener som reptilgener. Vissa individer får därför mer utpräglade drag av "reptilegenskaper" än andra. Men reptilerna är troligen inte mer aggressiva än andra arter, de är ungefär som alla andra.

http://web.comhem.se/abzu/tecken/tecken.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mr. MaDo - 22 februari 2011 23:56

Hej!      Jag tänkte bara uppdatera min blogg lite.   Inga vulkanutbrott från Island ännu men vintern håller i sig än.      Mycket kaos i mellan-östern och nord Afrika. Det spekuleras mycket kring detta i Alex Jones radio show som jag bru...

Av Mr. MaDo - 28 september 2010 22:34

Läste i dagens Metro idag om att det förväntas bli den kallaste vintern på 1000 år enligt Europeiska meteorologer, men på SMHI är man skeptiska.    "Urklipp från dagens Metro nedanför;Experter: Värsta vintern på tusen år> Europeiska meteorolo...

Av Mr. MaDo - 18 september 2010 23:40

Jag lovade att uppdatera mitt förra blogg-inlägg och nu så har jag hittat en god anledning till att göra det. Läste nämligen i gårdagens Metro idag om att mängder med fiskar plötsligt har dött och flutit upp till ytan. Förvånansvärt lite var det skri...

Av Mr. MaDo - 25 juni 2010 15:18

Hej allihopa! Det är midsommar i avlånga Sverige nu även om den astronomiska midsommaren redan var i måndags 13:24 som jag tycker borde få mer uppmärksamhet än det här hedniska flummet.   Bortsett från midsommar så sprutar "oljevulkanen" i Mexika...

Av Mr. MaDo - 2 juni 2010 00:59

    Uppdatering: Har läst att hålet ska vara c:a 60 meter djupt.    Det är inte första gången jag ser ett sånt här hål i nyhetsflödet men det som är så anmärkningsvärt med detta hålet och det förra jag såg som var i stort sett likadant är att ...

Ovido - Quiz & Flashcards