Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Mr. MaDo - 1 januari 2008 15:15

Jag önskar er alla verkligen en god ny fortsättning på det nya året och att vi som människor kan växa på alla plan så vi blir stabilare som människor och inte går och slår sönder varandra för ingenting.


Jag känner själv att detta året har en hel del nyheter att erbjuda mig och säkert alla andra för den delen, frågan är bara hur vi anpassar oss till det nya!?


Själv känner jag mig säkrare i år och mer målmedveten fortfarande som jag inte är riktigt 100.


Jag skulle vilja tipsa om en bok jag önskade mig till Jul och som kom i uppfyllelse och det är "The Secret". Den boken lär dig att tänka på ett enbart positivt sätt för att uppfylla alla dina önskningar på gott och ont. Hoppas ni väljer det förstnämda dvs. det goda. Ha det ;)


Tillägg: En rolig grej om "The Secret" var att Marie Picasso från Idol bloggade om denna boken under Idol tävlingen och gissa vem som vann Idol 2007? Gissa även vad hon kallade sitt första album eller var det singel!?

Ni anar nog vart jag vill komma med det här, anyways så önskar jag Marie lycka till. Jag bryr mig inte så mycket om hennes låtar men jag bryr mig om alla människor. Det hon kan göra kan du göra och till och med bättre, om du vill...

Ovido - Quiz & Flashcards