Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Mr. MaDo - 5 januari 2008 16:43

Jag har lyssnat på en kille som heter Neale Donald Walsch på sistone och jag tycker det han hade säga om relationer är så spot on. Han säger att om man älskar någon så vill man han/hennes vilja och inte sin egen. Om man hela tiden tjatar på den man älskar att göra si och så, då älskar man istället sig själv mer än vad man älskar den man så att säga älskar. Det betyder dock inte att man ska ta en massa skit från den man älskar. Det ska inte behöva vara ett sadistiskt förhållande heller. Ni vet nog mera om ni kollar på den här videon jag har lagt upp här hoppas jag. =)


Neale Donald Walsch är med i denna korta dokumentär, det är han som säger "Trade you very much". Alla andra som är med i denna videon har också kloka ord att säga tycker jag. Enjoy! ;o)


OBS: Denna videon består av 2 delar. Här har ni en länk till andra delen: Part 2.


Ovido - Quiz & Flashcards